VIGO/PONTEVEDRA (MORRAZO-tribuna).- Unas obras que se llevaron a cabo durante el mes de diciembre, entre la zona de San Pedro y la calle Real, en Cangas, causaron gran malestar a los vecinos y usuarios de la carretera que une Cangas con Bueu. El problema, cuando se han ido cerrando paulatinamente las zanjas en la citada vía de comunicación, subsiste, pues las zanjas fueron rellenadas a la trágala, de modo que ahora mismo el pavimento aparece con serias hendiduras lo que no deja de ser un evidente peligro para los automovilistas. El problema es que hay una evidente falta de control a una obra como esta, que afecta a cientos y cientos de metros de calzada... Y no será porque al Gobierno Municipal no se lo hubiesen advertido a tiempo desde la Oposición. Cabe recordar...
PREGUNTAS SOBRE AS OBRAS QUE ESTÁ REALIZANDO UNION FENOSA
JOSE ENRIQUE SOTELO VILLAR, como voceiro do grupo municipal do Partido Popular, diante da situación creada e xa denunciada polas obras que está acometer a empresa Unión FENOSA, na estrada PO-551 entre a subestación de San Pedro e a rúa Real que resultan un evidente perigo para a circulación rodada, tanto pola prácticamente nula sinalización como pola súa execución, efectúa as seguintes preguntas:
1º. Estas obras contan coa licenza municipal e con autorización da CPTOT?
2º. De ter as pertinentes autorizacións, cal é a data prevista de remate?
3º. Consideran os responsables muncipais de que a execución e sinalización da dita obra cúmpre cos requisitos mínimos de seguridade?
4º. De non ser así qué xestións fixeron diante de Unión FENOSA e a CPTOT para correxir esta situación?
Cangas, 06 de decembro de 2008